Bukfenc
mozgásfejlesztő torna 3-5 éveseknek

A mozgás alapvető szerepet játszik a gyermekek idegrendszeri és kognitív fejlődésében, hatással van egész életükre, növekedésükre, semmi mással nem helyettesíthető és nem pótolható a testi és lelki fejlődésük során.
Szakemberként hiszem azt, hogy a gyermekek értelmi, érzelmi és mozgásfejlesztése a gyermekekkel foglalkozó pedagógusok és a szülők közös ügye és csak összefogással lehetséges.
A foglalkozások célja: a gyermekek eredendő mozgásvágyának fenntartása, kielégítése egyszerű és speciális mozgásfejlesztő eszközökkel.
Szeretettel ajánlom a Bukfenc tornát, mert:
- egy vidám, lendületes, mozgalmas foglalkozás
- gyermeked gyerektársasághoz szokhat, bátrabbá, nyitottabbá, kezdeményezőbbé válhat
- a szokványostól eltérő mozgásformákkal és izgalmas mozgásfejlesztő eszközökkel ismerkedhettek meg
- fejleszti gyermeked figyelmét, egyensúlyérzékét, nagy-és finommozgásait, koordinációs készségét, ritmusérzékét, zenei hallását és társas kapcsolatait
Amivel várom a gyerekeket: sok mozgásos játék, akadálypályák, kúszás, mászás, futás, ugrás és egyszerű szabályjátékok a gyerekek életkori sajátosságainak megfelelően. A szabálykövetés, a figyelem és a koncentrációfejlesztés, kudarctűrés fejlesztése és a problémamegoldó képesség fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetek a csoportos órákon.
Felfedezve a saját testükben rejlő képességeket igyekszem felszínre hozni mindazt a kincset, ami a gyermekekben lakozik, segítve ezzel a funkció, beilleszkedési, valamint mozgáskoordinációs zavarok élményszerű , örömteli megsegítését.
.
Várom szeretettel azokat a gyerekeket, akik:
szeretnek mozogni, és szeretnének még ügyesebbek lenni;
nem szeretnek mozogni ("lusta gyerek"), de a szülő fontosnak tartja a gyermek rendszeres mozgását;
mozgásuk rendezetlen;
bizonytalanul állnak, járnak és/vagy futnak;
nem szeretnek mászókázni, magasra mászni, vagy futóbiciklizni;
feszes vagy hipotón izomtónussal rendelkeznek;
lassan fejlődnek, vagy éppen túl gyorsan lépnek át egyik mozgásfejlődési szakaszból a másikba, esetleg kihagynak fejlődési szakaszokat (pl.: forgás, kúszás, mászás);
helytelenül kúsznak és/vagy másznak;
indokolatlanul sokszor elesnek;
figyelmük csapongó, nem lehet hosszabb ideig egy tevékenységgel lekötni Őket.